En zo zit je met Kerst in Limburg - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Laura Weistra - WaarBenJij.nu En zo zit je met Kerst in Limburg - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Laura Weistra - WaarBenJij.nu

En zo zit je met Kerst in Limburg

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

25 December 2009 | Nederland, Heerlen

Vandaag 1ste kerstdag, en daar zit ik dan in Limburg alleen op mijn kamertje, tsjaa de meesten hebben een andere gedachtte bij kerst.. Maar helaas. Marjan is vandaag om 5 uur klaar met werken, ik begin om 5 uur.. Dus helaas ook niet iets samen kunnen doen vandaag. Wel super: Mijn vader en oma komen morgen bij Terworm eten. Dat maakt 2e kerstdag toch even heel goed voor mij!

Heb er zo zin, zo kunnen hun ook eens kijken wat ik heb geleerd en hoe ik werk op Terworm.
Tijdens kerst zitten we helemaal vol, echt een gekkenhuis. Aan de andere kant is dit ook wel leuk, als je met kerst thuis bij familie bent heb je helemaal niet in de gaten wat er allemaal gebeurd in zo'n bedrijf.. Nu maak ik dat zelf eens mee.

Tijdens oud & nieuw ben ik lekker vrij (Marjan ook) dus gaan we samen naar Friesland! Heerlijk, ga ik gewoon met me vrienden en familie het nieuwe jaar in!

De afgelopen weken waren hier wel erg zwaar door de drukte en het valt ons erg zwaar dat we bijna nooit dezelfde diensten hebben.. Ik heb vaak de neiging gehad om naar huis te gaan omdat ik het echt niet meer zag zitten. Toch moet ik blijven, voor mijn ouders, voor school, maar vooral voor MIJZELF. Als dit gebeurde een half jaar geleden, was ik allang gestopt maar door deze stage en ervaringen ben ik een stuk volwassener geworden en besef ik dat ik er het beste van moet gaan maken.
Het is nu aftellen, en nu weet ik ook dat sommige bedrijven wat minder leuk zijn dan de waag! haha.

Ik verzamel al mijn moed, ga iedere dag naar het werk, en straks kijk ik terug op deze stage en dan weet ik dat ik wel SUPER veel heb geleerd.

Fijne kerstdagen allemaal!

Liefs Laura

  • 25 December 2009 - 13:46

    Daddie:

    Tsja, de kerstgedachte is inderdaad een beetje verdrongen! Het hele gezin niet fysiek bijelkaar, een erg vreemde ervaring!! In ieder geval zijn we met ons gevoel zeker dichtbij elkaar!!!! En met die wetenschap voelt t toch ook weer hartstikke goed!
    Laura, ik vind het geweldig om morgen met je oma bij elkaar te zijn! Ik zal glimmen van trots jou daar zo bezig te zien en stralen van geluk dat we zo toch nog xmas kunnen vieren! Dikke kus van je dc

  • 25 December 2009 - 18:58

    Mina:

    Hoi Laura,
    Dus lekker druk met je stage. Leuk dat je vader met oma de 2e kerstdag bij je komen dan heb je toch nog wat familie om je heen.Wij zien je met nieuwsjaarsdag. groetjes van ons en maak er toch nog gezellige dagen van.

    Groetjes Mina en Luppie
    Marco en Sander

  • 28 December 2009 - 09:48

    Lili:

    hihi gekkie

  • 28 December 2009 - 11:31

    Jan Dijkstra:

    Nog even volhouden, tot ziens!

  • 31 December 2009 - 07:06

    Grietje:

    Ja, Lau ik weet dat je het zwaar hebt af en toe.
    Nog een paar weken, de laatste loodjes wegen het zwaarst. Nog even volhouden hoor! Gek he dat we elkaar helemaal niet gezien hebben met kerst, maar met oud en nieuw maken we het weer goed.En ik kom nog bij langs in Limburg, kan nog net even op de valreep. Meisje zet hem op de schouders eronder, aan alles komt een eind. Je heb geweldig veel ervaring opgedaan en je weet nu ook wat het is zonder je ouders, mis je ons ook een keer hahahaha. Laura ik zie uit naar oud en nieuw, blij dat ik je weer kan zien en voelen, bliefst mien kleine wijfke.. kusjes Mama

  • 31 December 2009 - 08:30

    Dad:

    En toen was het oudjaarsdag, de laatste dag van 2009. Een bewogen, druk jaar. Gelukkig zitten we gezellig thuis het oudejaar uit met oliebollen, champagne, zoete witte wijn, americain filet, buggles, boerenkool, osseworst, vuurwerk en elkaar. Heb er heel veel zin in, haal je vanavond lekker op bij het station en we stappen lekker 2010 in!!!! Tot vanavond, dikke X van daddy cool!!!

  • 31 December 2009 - 21:25

    Frits En Hendrik:

    beste Laura Wij wensen jou een gezond en gelukkig nieuwjaar en verder vooral een leerzame stage. Maak er een geweldig 2010 van.Wij hopen je gauw weer eens te zien.
    groet frits

  • 08 Januari 2010 - 06:39

    Dad:

    Yes, nog 2 weken en je stage zit er weer op! Heerlijk!! Een moeilijke, leerzame periode sluit je dan af en je kunt je verder richten op nieuwe stappen en uidagingen!
    Nog twee goede weken wens ik je en echt iedereen ziet naar je uit!!

    Kus van je Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerlen

Laura

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 11102

Voorgaande reizen:

14 September 2009 - 22 Januari 2010

5 maanden stage in Heerlen

Landen bezocht: