De laatste lootjes - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Laura Weistra - WaarBenJij.nu De laatste lootjes - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Laura Weistra - WaarBenJij.nu

De laatste lootjes

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 Januari 2010 | Nederland, Heerlen

De laatste lootjes wegen het zwaarst zeggen ze altijd en nu kan ik zeggen dat dat helemaal klopt!

Nog 2 weken en dan gaan we naar huis, ondanks onze -uren hebben we toch (samen met Mnr Zwart) kunnen regelen dat we toch de 22ste naar huis mogen. Gelukkig maar, we kregen te horen dat we langer moesten blijven maar wouden dat absoluut niet. We hebben nog een gesprek gehad met de Maitre omdat wij het gevoel hebben niet gewaardeerd te worden, na een goed gesprek en alles gezegd te hebben hopen wij onze laatste 2 weken goed af te rondden.

Mijn eerste week van de receptie zit er ook op, waar ik nu de laatste weken mee loop. Ik zag er erg naar uit, lekker hele dag zitten, andere collega's enz. Toch had ik het anders verwacht.. Het is zo rustig en er is niks te doen bij de receptie dus eigenlijk is het veel vermoeiender om alleen maar op de klok te kijken. Maargoed, nog 2 weken en ik ben weer in Fryslan!!

Oant sjen ut Heerlen!

• 08 Januari 2010 - 20:04

Dc2000:

Hai?,,,
    je net aan de lijn gehad en nu aftellen geblazen, nu nog 15 nachten, morgen 14 etc etc!! Tsjee, wat gaat dat snel!
    Maak er nog n spetterende afsluiting van, laat n goede indruk achter en ga er later nog eens als gast naar toe!! Weet je precies wat er allemaal komt kijken om n hotel/restaurant op dit niveau te runnen, ongelooflijk!

Kus van je vader

• 10 Januari 2010 - 12:21

Douwe Zwart:

Net wat je zegt Laura, de laatste lootjes. Die laatste twee weken komen jullie ook wel door. Al met al een hele ervaring rijker. Zo'n bedrijf vraagt veel. Jij en Marjan hadden het soms lastig, maar hebben julie het er dan toch goed van afgebracht.
    Petjes af dames. Jullie komen er wel!

• 10 Januari 2010 - 14:08

Mina:

Hoi Laura,
    De laatste lootjes zijn altijd het zwaars.Nog 2 weken dan ga je lekker weer naar Leeuwardenen je hebt een mooie ervaring opgedaan zie je snel.

Groetjes Lubbbert en Mina

• 11 Januari 2010 - 07:05

Grietje:

Hoi lieverd,

Was leuk afgelopen dagen he.
    2 dingen in 1 klap. Genieten van jou en van het mooie Limburg.
    Nog even volhouden, goed je best blijven doen en dan nog een paar nachtjes..en you by home again.
    Laura maak er nog een paar mooi dagen van, laat een goede indruk achter en we zien je snel thuis. De oranjekoek staat dan klaar.
    Kus mama