1 van mijn laatste verslagen! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Laura Weistra - WaarBenJij.nu 1 van mijn laatste verslagen! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Laura Weistra - WaarBenJij.nu

1 van mijn laatste verslagen!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

11 Januari 2010 | Nederland, Heerlen

1 van mijn laatste verslagen, ik vind het super leuk om jullie op te hoogte te houden hoor! Maar mijn stage zit er bijna op.. Nog 11 dagen en dan is het zover, dat moment dat ik word opgehaald en terug naar het oude vertrouwde ga.. Zie er heel erg naar uit! Toch lijkt het me ook erg wennen, de regels van thuis, dat je elk moment naar je vrienden kan gaan terwijl je hier helemaal op eigen benen staat.. En het moment dat me ouders me was weer gaan doen! Haha, daar zie ik wel weer naar uit.. In zulke dingen heb ik nooit zin na lange dagen werken.

Vandaag zit ik een week op de receptie, op het begin dacht ik wat zijn dit voor rare reserverings-systemen maar nu ben ik al druk bezig met reserveren invoeren, een echte typmiep dus. Bij de receptie is het zo anders dan in de bediening, je zit de hele dag (beetje koffie drinken) en af en toe gaat er dan eens een telefoontje. Best lekker om zo de laatste weken af te sluiten!

Volgende week word het nogal een drukke maar erg leuke week. Maandag ben ik vrij, om half 6 moeten alle stagaires op het kasteel komen, we gaan dan nemelijk naar 'Chateau Neercanne' in maastricht voor een cursus 'TAG' dat staat voor: Training algemene gastvrijheid, wat ons erg leerzaam lijkt daarna gaan we opstap naar Versuz in België met het hele Terworm Team. Volgende ochtend heb ik ontbijt, Jaja dat word aan 1 stuk door gaan. Dinsdag middag/avond hebben we personeelsfeest, we worden met een bus opgehaald en terug gebracht maar weten verder niks, spannend!!
De rest van de week gaat dan zo om. Bij stagaires hebben ze altijd de regel: Op de laatste dag van de loop brug in de gracht springen, helaas voor hun is het dit keer te koud en bevroren(hopelijk) Dus hebben ze bedacht om ons met z'n allen te bekogelen met sneeuwballen.. ik denk juist dat hun worden ingezeept door ons, Wij zijn natuurlijk veel beter in dat soort dingen! haha.

Wij sluiten deze stage af als enorm leerzame stage & maken de laatste 2 weekjes nog super af zodat ze ons nooit zullen vergeten!

Liefs
Laura

  • 11 Januari 2010 - 21:58

    Lili:

    je bent de beste!

  • 12 Januari 2010 - 06:33

    Grietje:

    Goed zo Laura, maak er nog wat van de laatste dagen. En wij de was weer doen!!??? Je kunt het nu zelf hahaha.
    Tot volgende week, we bellen nog kusssss mama

  • 13 Januari 2010 - 20:14

    Dad:

    Zo, dat moet toch ook weer heerlijk voelen, dat aftellen.
    Weet zeker dat je daar een onvergetelijke indruk hebt achter gelaten (you know hahahahaha). Zie er ook erg naar uit om je de 23ste weer te zien. Dus ik ben ook al tijden aan het aftellen hahahaha. Volgende week lijkt een heerlijke week voor je te worden, leuk dat je overal zo bij betrokken wordt en dat je ook van die leuke uitstapjes maakt. Je hebt daar echt een heel goede plek gehad en ontzettend veel geleerd.

    KUS VAN DAD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerlen

Laura

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 11106

Voorgaande reizen:

14 September 2009 - 22 Januari 2010

5 maanden stage in Heerlen

Landen bezocht: